Achiziții Publice-Aprecierea Ofertelor

Durată curs : 6 zile / 24 ore

 Tematică :

  • Elaborarea referatului de necesitate (model)
  • Elaborarea strategiei de contractare (model)
  • Cercetarea și analiza pieței. Elaborarea unui studiu de piață (model)
  • Determinarea valorii estimate
  • Elaborarea Fișei de date
  • Explicitarea criteriilor de atribuire: ”calitate/preț și ”calitate/cost”
  • Formulare. DUAE
  • Contractul / acordul-cadru de achiziţie publică (model)
  • Elaborarea Caietului de sarcini.
  • Caiet de sarcini pentru servicii care includ componentă de servicii intelectuale – Formular-cadru
  • Catalog: Factori de evaluare Servicii intelectuale
  • Propunere tehnică și financiară – Servicii intelectuale – Formular-cadru
  • Pașii procedurali de verificare a derulării procedurilor de atribuire: procedura simplificată, licitația deschisă și licitația restrânsă, negocierea competitivă și negocierea fără publicare. Achiziția directă
  • Matricea evaluării capacității AC de a realiza achiziții publice în condiții de eficiență
  • Evaluarea propunerilor tehnice
  • Solicitările de clarificări
  • Regula mai puțin rigidă privind ”preț neobișnuit de scăzut”
  • Evaluarea propunerilor financiare
  • Aplicarea criteriului de atribuire
  • Licitația electronică (ca etapă finală a procedurii de atribuire)
  • Calificarea şi selecţia candidaţilor/ofertanţilor. Raportul procedurii de atribuire.
  • Comunicarea rezultatului/anulării procedurii
  • Atribuirea și semnarea contractului
  • Dosarul achiziției publice. Gestionarea riscurilor
  • Subcontractarea. Plăți directe către subcontractanți
  • Modificarea contractului / acordului-cadru (modificări substanţiale/nesubstanţiale)
  • Finalizarea contractului de achiziție publică
  • Cazuri specifice de încetare a contractului de achiziție publică

Intervalul Se va stabili de comun acord cu beneficiarul

Loc de desfăşurare: Online

Durată curs : 6 zile / 24 ore

Curs organizat cu ajutorul platformei CISCO/Webex Training