Achiziții Publice-Aprecierea Ofertelor
Durată curs : 6 zile / 24 ore
Tematică :
- Elaborarea referatului de necesitate (model)
- Elaborarea strategiei de contractare (model)
- Cercetarea și analiza pieței. Elaborarea unui studiu de piață (model)
- Determinarea valorii estimate
- Elaborarea Fișei de date
- Explicitarea criteriilor de atribuire: ”calitate/preț și ”calitate/cost”
- Formulare. DUAE
- Contractul / acordul-cadru de achiziţie publică (model)
- Elaborarea Caietului de sarcini.
- Caiet de sarcini pentru servicii care includ componentă de servicii intelectuale – Formular-cadru
- Catalog: Factori de evaluare Servicii intelectuale
- Propunere tehnică și financiară – Servicii intelectuale – Formular-cadru
- Pașii procedurali de verificare a derulării procedurilor de atribuire: procedura simplificată, licitația deschisă și licitația restrânsă, negocierea competitivă și negocierea fără publicare. Achiziția directă
- Matricea evaluării capacității AC de a realiza achiziții publice în condiții de eficiență
- Evaluarea propunerilor tehnice
- Solicitările de clarificări
- Regula mai puțin rigidă privind ”preț neobișnuit de scăzut”
- Evaluarea propunerilor financiare
- Aplicarea criteriului de atribuire
- Licitația electronică (ca etapă finală a procedurii de atribuire)
- Calificarea şi selecţia candidaţilor/ofertanţilor. Raportul procedurii de atribuire.
- Comunicarea rezultatului/anulării procedurii
- Atribuirea și semnarea contractului
- Dosarul achiziției publice. Gestionarea riscurilor
- Subcontractarea. Plăți directe către subcontractanți
- Modificarea contractului / acordului-cadru (modificări substanţiale/nesubstanţiale)
- Finalizarea contractului de achiziție publică
- Cazuri specifice de încetare a contractului de achiziție publică
Intervalul : Se va stabili de comun acord cu beneficiarul
Loc de desfăşurare: Online
Durată curs : 6 zile / 24 ore
Curs organizat cu ajutorul platformei CISCO/Webex Training